Sastanci i događanja

Konferencijski centar hotela Bonavia pruža savršeno okruženje za organizaciju vaših poslovnih događanja i prijema s kapacitetom do 130 sudionika. Naš predani tim profesionalaca ističe se u nastojanju da zadovolji i premaši zahtjeve organizatora i očekivanja gostiju.

Svakom događanju pristupamo individualno, čineći ga jedinstvenim za sve sudionike. Pažljivo odabrani tim partnera i suradnika osigurat će da svaki segment bude usklađen do najsitnijeg detalja, omogućavajući vam zadovoljstvo svih uzvanika.

Grand hotel Bonavia na raspolaganju ima tri konferencijske dvorane i jednom salom za sastanke. Dvorane imaju sve što vam je potrebno za održavanje poslovnih događanja poput kongresa, seminara, prezentacija, sastanaka, konferencija za medije te svih ostalih.

 

Karolina

Klimatizirana konferencijska dvorana Karolina prostire se na 87 m² s visinom od 2,90 m. Opremljena je WiFi-om, prirodnim osvjetljenjem s mogućnošću zatamnjenja te reguliranim umjetnim svjetlima. Dvorana je opremljena kvalitetnim namještajem i originalnim umjetničkim djelima, savršeno usklađenim s uređenjem hotela.

 

Jozefina

 Decentno i funkcionalno uređena konferencijska dvorana Jozefina prostire se na 77,00 m² s visinom od 2,90 m. Klimatizirana je i opremljena originalnim umjetničkim slikama. Ima WiFi i regulirana umjetna svjetla. Kapacitet dvorane moguće je proširiti spajanjem s dvoranom Lujzijana.

 

Lujzijana

Elegantno uređena, klimatizirana konferencijska dvorana Lujzijana prostire se na ukupno 77 m² s visinom od 2,90 m. Ima WiFi, prirodno osvjetljenje s mogućnošću zatamnjenja te regulirana umjetna svjetla. Interijer dvorane obogaćen je originalnim umjetničkim slikama. Kapacitet dvorane moguće je proširiti spajanjem s dvoranom Jozefina.

 

Moretto

Prostor sale za sastanke Moretto prostire se na 21 m² s dodatnim predprostorom. Klimatiziran je, opremljen WiFi-jem i u potpunosti prilagođen održavanju poslovnih sastanaka. Ima prirodno osvjetljenje s mogućnošću zatamnjenja.

 

Sve tri konferencijske dvorane, opremljene su klima uređajem, Wi-Fi-jem, projektorom, platnom za projekciju, ozvučenjem s bežičnim mikrofonom i laserskim pokazivačem.

Prema vašim zahtjevima i ovisno o potrebama događanja, možemo organizirati audio/video opremu te snimanje, angažirati profesionalne fotografe, pružiti uslugu simultanog prevođenja, organizirati video konferenciju te osigurati dodatnu tehničku podršku poput laptopa, projektora, TV-a, profesionalni fotokopirni uređaj, flipcharta i ploče za pisanje i slično, kao i kompletnu tehničku podršku.